SEO optimizācija un pārdomāta biznesa darbība

Interesē jautājums – kas ir SEO? Tā ir tieši meklēšanas programmu optimizācija. Turklāt šāda veida plāns slēpj sarežģītu mājas lapas darbības progresa sasniegšanu un arī viņas popularizēšanu tīmeklī, lai sasniegtu kādu no pirmajām vietām meklētājprogrammas rezultātos. Seo optimizācija var būt skaidrota citādā variantā, piemēram, datu plūsmas kanālu piesaistīšanu lapai vai sava veida instrumentu, kā ietekmēt meklēsanas robotus, lai dabūtu līdera pozīciju meklēšanas rezultātos. Parādās jautājums, kāpēc īsti ir tik svarīgi atrasties meklēšanas rezultātu pirmajās rindās. To var paskaidrot ar pašu meklētājprogrammu statistiku jeb meklēšanas vārdu ievadīšanu, kas tad atspoguļo lietotāju vēlmi kaut ko nopirkt vai sameklēt. Tieši no kopējā datu apjoma 95% ietilpst atrašanas rezultātu pirmajā lpp, bet tikai no 60% līdz astoņdesmit procentiem – 1.-3. lpp. Jebkurš uzņēmējs vēlēsies piesaistīs tādu interesi savam uzņēmumam (brendam, precēm), līdz ar to ir būtiski pielikt visus spēkus, priekš tam, lai tiktu meklēšanas rezultātu līderos.

Vairāk lasi- http://epadomi.lv/kas_vertigs/bizness/25112020-vai_seo_optimizacija_ir_joma_kura_verts_i

Seo optimizācijas parādīšanās vēstures posmi

Cenšoties skatīt, kā sāka strādāt digitālais mārketings un mājas lapas optimizācija, var norādīt, kā tas pakāpeniski pārveidojās tieši no neveiklā ieroča jau par augsti tehnoloģisku rīku. Rašanās laikā SEO optimizācija ir izgājusi šādus galvenos etapus:
• līdz 1998.g. – sākuma posms. Tad mājas lapa tika reklamēta, pielietojot atslēgvārdus suragātpastos. Šodien, ņemot vērā mūsdienu mārketinga tehnikas, šī tehnika izskatās “netīra” jeb pilna ar SPAMu;
• 1998.-2009. sākās PageRank laiks. Google meklētājs bija ieviesis šo darbības algoritmu, lai noteiktu mājas lapas vietu, balstoties uz to linku skaitu, kas ir uz doto lapu internetā;
• No 2009.gada seo optimizācija ir prasījusi ievērojami lielāku vērību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar saitēm kā arī ievieš rangu faktorus. No šī brīža ir vajadzīga atbilstoša satura un arī pārdomātas mājaslapas struktūras izstrāde, tāpēc laba mājas lapas optimizācija uzsāka aizņemt daudz laika un resursu;
• Tieši 2016.gads bija gads, kurā galvenās meklēšanas programmas sāka ieviest algoritmu ranga paketi. Tīmekļa pārziņiem beigās palika skaidrs, kad tiem nepārtraukti jāmeklē, kuri atslēgvārdi būs visatbilstošākie, jāpārvērš lapa ērtāka, jāaizpilda ar augstas kvalitātes saturu, jāstrādā pie koda optimizācijas un noformējuma uzlabošanas.
Lielais mainīguma ātrums digitālajā mārketingā sniedz iespēju secināt, ka ir nepieciešams izsekot pašām jaunākajām ziņām meklēšanas programmu izplatīšanas sfērā, tādā veidā mājas lapu izstrāde tika pilnīgi jaunā līmenī. Tikai tā iespējams rēķināties ar augstu mārketinga efektivitāti.

Digitālais mārketings, vai arī kādā veidā uziet piemērotu speciālistu?

Bez šaubām, seo optimizācija, kā ikviena pavisam cita lieta, ir apgūstama. Bet, tāda lieta nav tikai mājas lapas optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kur tiek piesaistīts liels profesionālu daudzums. Standartā seo speciālists, ir tāds darbinieks, kā uzdevumos ietilpst seo audits un stratēģija, savukārt, mājas lapu izstrāde ir jau citu cilvēku pienākums. Patlaban eksistē ne viena vien reklāmas aģentūra, kura spēj nodrošināt apjomīgu pakalpojumu daudzveidību, ļaujot Jums iespēju pat nopelnīt uz informatīvām vietnēm, kurās var tikt izmantota, piemēram, google reklāma. Tādēļ šajā vietā nav ekonomijas jautājums, būs jāmeklē tā veida digitālā mārketinga aģentūra, kura ir jau sevi parādījusies kā arī kā projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tādēļ galvenais būtu jāsaprot, ka tieši mārketinga pakalpojumi ne visu laiku iekļauj sevī pat optimizāciju, līdz ar to jāizpēta tieši digitālais mārketings un arī tajā strādājošie speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *